Neues vom Staff – die Forenpost

Heute etwas früher als sonst, die Forenpost! (btw. falls es wen interessiert und wer Lust hat, die Stelle des „lese regelmäßig das englische Forum und finde wichtige und interessante News von den Devs/CMs und poste das dann hier“ – oder wie ich es nenne: Junior Vice News Admiral – ist noch zu haben. Bezahlung: Warme Worte ;))

News aus dem Forum

Crab

Silentstalker sagt zum Crab, dem neuen 9er AFV, dass dieser strafen kann – also seitwärts fahren. Das ist noch nicht ganz fertig, aber es kommt!

The strafing will not be present in 0.11, it will be added later. I’ve seen some prototype footage and it’s pretty funny though, so I hope you guys will like it ~SilentStalker, Content Manager

 

Spunky gibt Missionen im Stile der World of Tanks Missionen eine klare Abfuhr:

We have no plans on implementing ‘missions’ as they are referred to in WoT. We want players to be able to unlock these tanks through natural gameplay which doesn’t force them to drastically change their playstyle. ~Spunky

Spunky meint, Leopard 2A5 Turretring und der Exploit auf der Map Reaktor werden gefixt! (mit 0.11?)

Spunky stellt die Inhalte der neuen „Individuellen Kämpfe“ vor – man kann wohl alle Regeln selbst einstellen und vielleicht die Gravity ändern… HL1 DM anyone? Außerdem wird man in diesem Modus nichts verdienen – ist auch klar.

You will not earn anything in custom matches. We want to eventually open up custom matches to more custom rule-sets…maybe even allow you to tweak gravity a bit! ~Spunky, Community Manager

Silentstalker meint, dass die Tarnfarben bzw. Tarnmuster „very soon“ kommen

Spunky meint, dass einige Panzer neu gebalanced werden. Beispielsweise der Warrior und die MBTs (stärkere Frontpanzerung um das Campen zu unterbinden) Das wird aber teilweise erst mit 0.12 kommen

We are taking a look at the Warrior right now, but unfortunately, we probably will not be able to get in any changes until the next patch cycle. There are a number of tanks we want to adjust, but we simply ran out of time to get to all of them this patch. ~Spunky

We unfortunately just ran out of time to address certain vehicles like the Stingray. There was a lot to this update and you can sort of consider this “part one” of the balance changes. 0.12 will bring more balance changes to non-MBT tanks and lower-tiered MBT tanks. ~Spunky

Spunky meint, der Patch 0.12 kommt noch dieses Jahr

We expect to release the next patch after 0.11 by the end of the year. ~Spunky, Community Manager

Der M1A1 wird mit 0.11 gefixt

The model for the M1A1 has been fixed in the next patch. ~Spunky, Community Manager

Pipeline Map und Reload Bug werden untersucht und gefixt. Die Startpunkte auf Pipeline wären verändert, und die unterschiedlichen Reloadtimes werden gerade intensiv erforscht

Pipelines has had its starting points fixed. Reload times are a very hard issue to pinpoint. In our internal tests, the issue does not occur. We can get it to happen on live, which makes us feel it is a server/client lag issue, but we are still tracking down the exact reason for that. Additionally, sometimes when you reload it will show the normal reload time, but in the last couple of seconds it will jump to finish the reload at the correct time. The reverse can also sometimes happen. It still is a high priority for us to fix and we literally have been working on it almost every day. The same goes for other high priority bugs. ~Spunky, Community Manager

 

 

 

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